1 FBC TRENCIN
» ŠPORTOVÝ KLUB 1.FBC
 Úvodná stránka
Zobrazí sa úvodná stránka webu.
 O klube 1.FBC Trenčín
Zobrazia sa ciele športového klubu 1.FBC Trenčín.
Pozrite si úspechy klubu 1.FBC Trenčín.
Dozviete sa "Čo je to florbal?", prečítate si niečo o jeho histórii.
 Kontakty na klub
Zobrazia sa kontakty na vedenie klubu, trénerov, mestskú športovú halu.
 Správy od vedenia klubu
Zobrazia sa správy od vedenia klubu pre členov klubu.
» SÚŤAŽE
 Extraliga
Zobrazia sa podrobnosti k zvolenému mužstvu (výsledky, tabulka, súpiska, štatistiky..).
 Pravidlá
Zobrazia sa kompletné pravidlá florbalu.
 Športová hala
Fotogalériu, kontakty, možnosti využitia ... - Mestská športová hala.
» OBSAH
 Nástenka FBC
Zobrazí sa úvodná stránka nástenky FBC, kde môžete zadať svoj príspevok, postreh, správu.
Na zadané príspevky môžete aj reagovať.
 Archív článkov
Zobrazí sa zoznam archív článkov uverejňovaných na tomto webe.
Články v zozname je možné filtrovať a vyberať.
 Najčítanejšie články
Zobrazí sa zoznam najčítanejších článkov uverejňovaných na tomto webe.
 Ankety - archív
Zobrazí sa zoznam ankiet, ktoré boli uverejnené na tomto webe.
» BONUS
 Fotogaléria
Fotografie zo zápasov a akcií.
Istotne vám pripomenú mnohé zážitky ...
 Archív úvodných flash
Môžete prezerať, zadávať, editovať inzeráty, v ktorých chcete niečo kúpiť alebo predať.
Inzeráty sú radené podľa kategórií.
 Wallpapers
Môžete prezerať, zadávať, editovať inzeráty, v ktorých chcete niečo kúpiť alebo predať.
Inzeráty sú radené podľa kategórií.
 Florbalový bazar
Môžete prezerať, zadávať, editovať inzeráty, v ktorých chcete niečo kúpiť alebo predať.
Inzeráty sú radené podľa kategórií. Pripravujeme ...
» SERVIS
sprava webu
 Prihlásenie
Tu sa môžete prihlásiť ako užívateľ.
Možnosť zadania inzerátov, príspevkov.
 Nový účet
Tu si môžete vytvoriť Váš osobný účet pre prihlásenie.
Použitie pri zadávaní inzerátov a diskusných príspevkov, kde je to nutné.
 Site Map
Prehľadná mapa stránok webu.
bod bod bod
  » 1.FBC - DRUŽSTVÁ  
   »  MUŽI  
   »  U 18 - JUNIORI  
   »  U 16 - DORAST  
   »  U 14 - STARŠÍ ŽIACI  
   »  U 12 - MLADŠÍ ŽIACI  
   »  U 10 - ST. PRÍPRAVKA  
   »  ŽENY  
  » ROZPIS SÚŤAŽÍ  
   » SEZÓNA 2018/2019  
  » KEDY A S KÝM  
   » zápasy v sezóne  
  EXTRALIGA  MUŽI  
1.  TJ A-FBO NIŽNÁ 53
2.  ZÁHORSKÁ BYSTRICA 48
3.  FaBK ATU KOŠICE 47
4.  FK FLORKO KOŠICE 46
5.  ŠK LIDO PRÍRODOVEC 43
6.  SNIPERS BRATISLAVA 37
7.  1FBC FLORBAL TRENČÍN 34
8.  FBK AS TRENČÍN 33
9.  GRASSHOPPERS ŽILINA 29
10.  FBC MIKULÁŠ PREŠOV 14
11.  FBC SPIŠSKÁ NOVÁ VES 8
12.  HURIKÁN BRATISLAVA 4
Zápasy posledného kola č.:22
9:8
ZÁHORSKÁ BYSTRICA  FK FLORKO KOŠICE
 
3:4
GRASSHOPPERS ŽILINA  ŠK LIDO PRÍRODOVEC
 
7:11
FBC SPIŠSKÁ NOVÁ VES  FBK AS TRENČÍN
 
7:2
FaBK ATU KOŠICE  HURIKÁN BRATISLAVA
 
5:7
SNIPERS BRATISLAVA  TJ A-FBO NIŽNÁ
 
12:2
1FBC FLORBAL TRENČÍN  FBC MIKULÁŠ PREŠOV
 
  I. LIGA   ŽENY  
1.  NTS NEMŠOVÁ "B" 51
2.  FBK PARTIZÁNSKE 40
3.  ŠK LIDO BRATISLAVA 37
4.  1FBC FLORBAL TRENČÍN 35
5.  FBK KYSUCKÉ N./MESTO 31
6.  FBK MÚTNE 25
7.  FBC BANSKÁ BYSTRICA 18
8.  WILD GIRLS ČADCA 15
9.  CASSOVIA KOŠICE 10
10.  FLORPÉDO BRATISLAVA 4
11.  FBO TOPOĽČANY
Zápasy posledného kola č.:22
9:3
1FBC FLORBAL TRENČÍN  FBK MÚTNE
 
7:8
FBK KYSUCKÉ N./MESTO  FLORPÉDO BRATISLAVA
 
5:7
WILD GIRLS ČADCA  ŠK LIDO BRATISLAVA
 
6:5
NTS NEMŠOVÁ "B"  FBC BANSKÁ BYSTRICA
 
  EXTRALIGA  U 18 - JUNIORI  
1.  FaBK ATU KOŠICE 54
2.  FK FLORKO KOŠICE 48
3.  GRASSHOPPERS ŽILINA 46
4.  1FBC FLORBAL TRENČÍN 41
5.  TSUNAMI ZÁH.BYSTRICA 41
6.  SNIPERS BRATISLAVA 35
7.  BANSKÁ BYSTRICA 22
8.  FBK MÚTNE 21
9.  BLUEBERRIES MODRÁ 11
10.  FBC MIKULÁŠ PREŠOV 9
11.  FK AS TRENČÍN 2
Zápasy posledného kola č.:22
3:10
FK AS TRENČÍN  1FBC FLORBAL TRENČÍN
 
7:6
SNIPERS BRATISLAVA  TSUNAMI ZÁH.BYSTRICA
 
7:6
BANSKÁ BYSTRICA  BLUEBERRIES MODRÁ
 
5:9
FBK MÚTNE  GRASSHOPPERS ŽILINA
 
5:12
FK FLORKO KOŠICE  FaBK ATU KOŠICE
 
  ZÁPAD  U 16 - DORAST  
1.  1FBC FLORBAL TRENČÍN 48
2.  FBC PÁV PIEŠŤANY 40
3.  ŠK DFA NITRA 36
4.  ŠK NOVÁ DUBNICA 36
5.  ICE PLAYERS SEREĎ 30
6.  FBK PÚCHOV 24
7.  FK AS TRENČÍN 22
8.  FBK PARTIZÁNSKE 19
9.  FBK FAIR LEVICE 11
10.  DRAGONS HLOHOVEC 9
11.  FBC 11 TRNAVA "D" 8
12.  FBO TOPOĽČANY 6
Zápasy posledného kola č.:16
0:26
DRAGONS HLOHOVEC  1FBC FLORBAL TRENČÍN
 
  ZÁPAD  U 14 - STARŠÍ ŽIACI  
1.  1FBC FLORBAL TRENČÍN 57
2.  FK AS TRENČÍN 39
3.  FBC PÁV PIEŠŤANY 39
4.  FBK PÚCHOV 39
5.  ŠK DFA NITRA 36
6.  FBC 11 TRNAVA "SZ" 18
7.  FBC SKALICA 14
8.  FBO SRŠNE PRIEVIDZA 7
9.  ICE PLAYERS SEREĎ 4
Zápasy posledného kola č.:19
15:0
1FBC FLORBAL TRENČÍN  FBC SKALICA
 
  » ANKETA ?  
   
  MEDIÁLNI PARTNERI  
   
   
   
   
   
  radio wow  
 
TELEVÍZIA TRENČÍN
RÁDIO GO DJ - 89,8
TRENČIANSKE NOVINY
INFO MESTA TRENČÍN
PARDON
 
  » ČO SA ČÍTA  
 
 
  » KDE SA DISKUTUJE  
 
 

ARCHÍV - ČLÁNOK PODROBNE
 1332  2. 8. 2010 »  Ostatné (Články) - články »  autor :  orim komentáre 63 |  čitateľov 1734 |  naposledy 20. 3. 2019
 FRAŠKA V SLOVENSKOM FLORBALE ... 14 – ČLENNÁ EXTRALIGA MUŽOV
Rozvoj či úpadok? Opäť zmena rozhodnutia Prezídia Slovenského zväzu florbalu (P-SZFB). Uvidíme, či už je definitívna alebo do začiatku súťaže dôjde opäť k zmene na základe žiadosti o zmenu uznesenia od extraligových účastníkov. Verme, že dôjde k zmene a vrátime sa k pôvodnému modelu s 10 družstvami v mužskej extralige. Súťaž v minulej sezóne bola kvalitnejšia ako za ostatné roky. Členovia prezídia svojim rozhodnutím dali opäť červenú podľa stanoviska klubu ŠK 1.FBC Trenčín rozvoju florbalu na Slovensku. Uprednostnili ďalším hlasovaním záujmy vlastných klubov pred slovenským florbalom.
 
Extraligu mužov od budúcej sezóny 2010/2011 bude mať možnosť hrať až 14 klubov na Slovensku. Vedenie SZFB opäť ukázalo svoj rozum a cit pre florbal a neprofesionalitu na ostatnom stretnutí 27.7.2010 v  Bratislave. Už dávno prezídium schválilo (Granec, Dudovič, Sága, Hvozdík, Kunšteková, Gilányi, Bluska) a to jednohlasne 7:0 predkladanú verziu predsedu ligovej komisie Juraja Hvozdíka, ktorá smerovala k zníženiu počtu extraligistov na 10 účastníkov od sezóny 2010/2011. Následne vytvorenie kvalitnej mužskej druhej a tretej ligy s dôrazom na vytvorenie súťaže pre mládežnícke družstvá formou regionálnych resp. celoslovenských súťaží.
 
V mesiaci júl sa stretol s členmi prezídia podľa našich informácií (Kunšteková, Bluska, Gilányi, Granec) zástupca extraligového klubu Grasshoppers Žilina Tomáš Hrnčiar, člen ligovej komisie ako aj Ľuboš Klosík, ktorí presvedčili prítomných štyroch členov, aby sa prijala iná koncepcia rozvoja florbalu s rozšírením mužskej extraligy až na 14 družstiev. Aj sa tak stalo. Nie je to krok späť v tomto čase ? Je na škodu florbalu, že o ňom rozhodujú ľudia, ktorí upredňostňujú svoje klubové záujmy pred slovenským florbalom a jeho kvalitou. Pripomeňme, že v zostupových vodách sa objavili kluby Seahorseas Bratislava a strach o existenciu má aj Lido. Oba tieto kluby majú svojich zástupcov v prezídiu. Na poslednom sedení prezídia sa opäť  hlasovalo o zmene uznesenia P- SZFB a o prijatí nového modelu extraligy mužov podľa Tomáša Hrnčiara. Svoj názor „prekvapivo“ zmenili Dudovič(ATU Košice), Kunšteková (Seahorseas Bratislava), Granec(Dragons Bratislava), a Gilányi(Lido Bratislava). Naviac aj Bluska(Dragons Bratislava) nám telefonicky potvrdil, že je za nový model so 14 družstvami.
 
Čo dokázalo presvedčiť spomínaných členov prezídia zmeniť názor sa dozvieme, ak nám dajú odpoveď na naše odoslané otázky zo dňa 2.8.2010 ? Každý si však môže urobiť vlastný názor. K dnešnému dňu 6.8.2010 - 10:50 hod. sme zatiaľ neobdržali žiadne odpovede na zaslané otázky od členov prezídia pánov Graneca, Dudoviča, Gilányiho, Blusku a pani Kunštekoej.
 
V slovenskom florbale si florbalová verejnosť postupne zvyká na tieto frašky ako aj na organizáciu a riadenie súťaže prostredníctvom SZFB. Je však smutné, že slovenský florbal zastupujú dnes ľudia bez vlastného názoru, ktorí si vôbec neuvedomujú, že svojim hlasovaním rozhodli o výraznom poklese v kvalite mužskej extraligy a pripustili následnú stagnáciu florbalu na Slovensku. A dodajme a nezabudnime si ešte pripomenúť množstvo sľubov od nových členov prezídia pani Kunštekovej, pánov Gylányiho, Blusku a Dudoviča, že ich príchodom sa zmení situácia na zväze k lepšiemu. V súčinnosti s prezidentom Granecom jasne všetci dokázali, komu o čo ide v slovenskom florbale. Na škodu všetkých extraligových klubov s ich názorom sa nikto nezaoberal. Pri hlasovaní prezídium akosi pozabudlo na stanovisko klubov, kde väčšina chcela 10 člennú extraligu. Naviac je na škodu florbalu, že o ňom rozhodujú ľudia, ktorí nemajú skúsenosti s riadením športového zväzu ani funkcionárskou činnosťou okrem generálneho sekretára Petra Žáka.
 
Verme, že v budúcnosti sa to zastaví. A o modelu súťaže a počte účastníkov budú rozhodovať už iba samotné extraligové kluby. Uvidíme, koľko sa nájde vyspelých a rozumných funkcionárov na Slovensku, ktorí sa dokážu odosobniť od klubového záujmu pre rozvoj slovenského florbalu, aby sme dokázali udržať kvalitnú extraligu. Kvalita nie je kvantita. Dlho a ťažko sa extraliga vyvíjala. Dosiahla svoju úroveň.  Dnes ten produkt zničíme a ešte prejde mnoho rokov aby extraliga sa dostala na úroveň sezóny 2009/2010 a mala svoju kvalitu, vážnosť a divácky záujem. Myšlienka vytvoriť kvalitný predajný produkt „mužská extraliga“ dostala červenú kartu. Bude nasledovať nezáujem kvalitných hráčov hrať zápasy so slabými mužstvami. Strata divákov, o zraneniach a tvrdých súbojoch, ktoré využívajú väčšinou slabší hráči ani nehovorme. Držíme palce aj reprezentáciám, ktoré budú mať slabo pripravených florbalistov zo slabej slovenskej extraligy. O stave rozhodcov sa netreba radšej ani vyjadrovať...
 
Kde mohol byť už slovenský florbal, ak by v prezídiu všetci mali skutočný záujem o rozvoj florbalu na Slovensku. „Nestačí chcieť ale treba aj vedieť“, pripomíname heslo úspešných ľudí.
 
„Podľa mňa je koncepcia Tomáša Hrnčiara v tomto čase červenou kartou rozvoju florbalu. Rozvoj a rožšírenie mohlo dôjsť o dva roky, ak by stúpla kvalita ostatných tímov v druhej lige a mali by sme vytvorené mládežnícke súťaže vo väčšom rozsahu ako dnes. Ak sa to nezmení, plánovaný rozvoj bude znamenať naopak stagnáciu florbalu na Slovensku a kvalita mužskej extraligy bude slabá. Rozvoj florbalu sa realizuje výhradne prostredníctvom mládeže. Čas nám ukáže, čo sa stane. Predpokladám chaos, stagnáciu a nezáujem o extraligu. Od našich najmenších treba začať a vytvárať  im podmienky, aby ich bolo v klube čo najviac. To je základ a budúcnosť slovenského florbalu a klubového rozvoja. Nie školské súťaže ale rozvoj mládeže v kluboch. Tu by mal pomôcť SZFB a venovať svoje schopnosti a vedomosti. A nie opačne. Od extraligy si myslíme, že príde rozvoj. To je smiešne a verí tomu iba hlupák. Veď všetci nádejní mladí hráči budú hrať extraligu, a kto bude potom rozvíjať mládež? S kým? Prečo sa nedržíme pravidiel a poriadkov, stanov podľa našich blízkych susedov z Česka, ktorí nám každým rokom utekajú ďalej a ďalej. Prešlo už 5 rokov a slovenský florbal sa neposúva vyššie ale prešľapuje na mieste. Smer určujú osobné záujmy klubov, osobné záujmy členov prezídia pred rozvojom slovenského florbalu a mládeže prostredníctvom SZFB. Dúfam, že si kluby náročnosť extraligy uvedomujú po všetkých stránkach aj hernej, organizačnej a finančnej. O dostupnosti hracích hál ani nehovorím. Ostáva mi iba veriť, že sa do extraligy prihlási iba 10 klubov resp. 12 klubov, ktorí dokážu splniť náročnosť extraligy na všetkých úrovniach. Uvidíme či bude snaha klubov, funkcionárov zmeniť uznesenie P-SZFB. Bolo by najlepšie, ak by si kluby extraligy riadili mužskú extraligu samostatne v súčinnosti a organizačne so SZFB “ – prezradil zástupca ŠK 1.FBC Trenčín Miroslav Sága a pokračoval:
 
„ Mrzí ma postoj Hely Kunštekovej, ktorá by sa mala prioritne starať o rozvoj mládežníckych súťaží na Slovensku a o čo najväčší počet mladých florbalistov do SZFB. Vytvoriť a prilákať mladých ľudí v spolupráci s klubmi do slovenského florbalu. Na úkor školských súťaží, čo sa vôbec netýka klubovej mládeže. Filip Gylányi, zodpovedný za disciplinárnu komisiu, mení názory ako mu to vyhovuje. Na jednej strane sa snaží dodržiavať poriadok ale na druhej ak sa jedná o jeho klub stráca nad sebou kontrolu a LIDO je na prvom mieste. Stanovisko Juraja Dudoviča nechápem. Aj to mi pomohlo si utvoriť na neho ako funkcionára názor komu o čo v slovenskom florbale ide. Daniel Granec je známy svojim postojom k slovenskému florbalu, a mne ostáva iba dúfať, že si prehodnotí toto svoje rozhodnutie a zabráni úpadku slovenskej mužskej extraligy. Roland Bluska hlasuje bez svojho názoru a je ľahko ovplyvniteľný. Ešte k jeho veku a skúsenostiam si naviac neuvedomuje dosah jeho hlasovania pre slovenský florbal.“ – povedal Miroslav Sága.  
     
Stanovisko predsedu Ligovej komisie, člen prezídia SZFB Juraja Hvozdíka:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
 
„ Moje vyjadrenie k optimálnemu počtu družstiev v jednotlivých ligách je známe už viac ako rok. Svoj názor som nezmenil ani pri poslednom hlasovaní VV SZFB“
 
Počet 10 družstiev považujem za správny kvôli niekoľkým bodom:
- hernej kvalite súperov
- počtu hracích dní (súťaže sa odohrajú od septembra do konca apríla a v máji môžu byť   M-
 SR mládeže a prihlasovanie do nasledujúcich ročníkov súťaží dospelých)
- finančnej náročnosti
- kvalite a počtu rozhodcov
- kolízie s ostatnými súťažami = kalendár (populárny hrací systém obtýždeň)
- časovej a organizačnej náročnosti pre vedúcich, trénerov a hráčov (ktorí pôsobia súčasne pri viacerých tímoch) a pod.
 
Posledné rozhodnutie prezídia SZFB, napriek predchádzajúcim hlasovaniam a vyjadreniam nielen členov VV SZFB, ale aj príslušných družstiev, informáciám predneseným na konferenciách a stretnutiach počas predchádzajúcich 15 mesiacov, zvýšilo počet účastníkov m-extraligy na 14 tímov.
 
Toto rozhodnutie je legálne, rešpektujem ho, aj keď s ním nesúhlasím. Je však podľa mňa dôležité uverejniť aj hlasujúcich: za 14
tímov - D. Granec, H. Kunšteková, F. Gilányi, J. Dudovič, proti a za 10
tímov - M. Sága, J. Hvozdík, nehlasoval - R. Bluska.
 
Systém 10 tímov umožňuje hrať v sezóne obtýždeň, medzi už skúsenými družstvami, zohľadňuje postupový kľúč z minulej sezóny, súťaže dospelých končia do konca apríla. Znižuje náročnosť na počet rozhodcov, ktorých v súčasnosti nie je toľko, aby súťaž prebehla bez problémov atď (vyššie).
 
Pre niekoho chýbajúci počet zápasov (konkrétne 4 zápasy) je možné nahradiť napr. Slovenským pohárom SZFB, druhou celoštátnou súťažou (hrala by sa systémom región-nadregión (Východ-Západ)-celé Slovensko, ktorý dáva možnosť odohrať vzájomné zápasy medzi tímami, ktoré by sa nikdy v svojej existencii nemuseli v oficiálnych súťažiach SZFB stretnúť a porovnať si svoju kvalitu. Samozrejme poskytuje aj možnosť sa SP SZFB nezúčastniť.
 
Počet zápasov by bolo možné zvýšiť aj play-off hraným na 4 víťazné zápasy.
 
Argumentom zástancov 14-systému bolo aj to, že možno niektoré zápasy budú v nadchádzajúcej sezóne slabšie, ale stále pôjde o jednu súťaž. Je to možné, ale zvýši sa tým riziko neodohrania zápasov - niektoré tímy si zvážia náklady na jeden zápas a napr. neodcestujú na druhý koniec štátu, nastupovať nemusia tí najlepší, keďže počet zápasov a kvalita súperov nemusia nútiť k hre naplno (čo pri 10 tímoch neprichádza v normálnej situácii do úvahy, nakoľko rozhodovať bude každý zápas a budú tak musieť hrať tí najlepší). Zároveň, ak nechcú tímy riskovať kontumácie, budú sa musieť takýchto zápasov zúčastniť (+ 4 víkendové dni navyše, + financie a atď). Rozhodcovia?
 
Rozšírenie môže spôsobiť problém aj v organizácii súťaží mládeže -rozšírením a náročnosťou takejto súťaže (vyššie) sa nemusia v niektorých mestách otvoriť súťaže starších žiakov až juniorov - "keďže hráme extraligu".
 
Aby sa tak nestalo je tu pár možností - postupne zvyšovať vek hráčov v súťažiach - 16 -18 - 20 rokov v nadchádzajúcich troch sezónach, povinnosť pre extraligistov mať družstvo juniorov (ide aj o reprezentáciu v tejto kategórii) a pod.
 
Systém 10 tímov dopĺňa aj systém Druhej ligy a nižších súťaží:
 
V nadchádzajúcej sezóne (ženské súťaže obdobne) by z extraligy zostupovali (priamo, baráž) posledné dva tímy , do extraligy by postupovali (priamo, baráž) prvé dva tímy z druhej ligy .
 
Zostup (z extraligy, druhej ligy) by však už napr. v zmysle návrhov V regióne (Blaškovci), bol do príslušného regiónu tak, aby vznikli od sezóny
 
2011/2012 nasledujúce súťaže:
 
MEX
 
MII Západ (MIII BA, NR, TN, TT)
MII Východ (MIII ZA, BB, PO, KE)
 
Tento systém dáva v nasledujúcej sezóne priestor pre tímy z Východu, ktorých je teraz oveľa menej ako tímov zo západu, hrať v tretích regionálnych ligách až o 8-10 postupových miest do Druhej ligy (Východ), skúsiť si časovú a aj finančnú náročnosť florbalovej sezóny.
 
Dáva priestor až pre 110 tímov x 2 (muži, ženy) v najbližších rokoch skúsiť hrať florbal, najprv si v regiónoch otestovať svoje schopnosti, rozvíjať florbal mládeže.
 
Argumentov pre a proti v oboch systémoch je viacero. Rozhodlo prezídium.
 
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Model Tomáša Hrnčiara, člena Ligovej komisie SZFB predložil so 14 mužstvami v extralige :
-          14 mužstiev, 26 zápasov to je viac ako pri 10 člennej lige, kde sa plánovalo odohrať iba 18 zápasov 
-          z druhej ligy do extraligy a z tretej do druhej ligy by postupovali priamo 2 družstvá.
 
-          nespravodlivý kalendár MII stáva sa, že družstvo v dvoch kolách za sebou odohrá zápas proti tomu istému súperovi. To znamená, že napr. zranenie hráča rozhodne o tom, že jeden klub si spraví náskok a to druhé družstvo už stráca motiváciu, pretože v baráži nemusí postúpiť
 
-          keď bude hrať klub extraligu má lepšiu možnosť získať finančné prostriedky a podporu sponzorov.
 
- rozšírenie členskej základne, pretože družstvo v extralige má povinnosť mať 2 mládežnícke družstvá. Neskôr navrhneme 3 mládežnícke družstvá.
 
„Podľa môjho názoru sa tento krok mal spraviť už skôr. A to vtedy, keď sa otvárala druhá liga. Teraz to prinesie ovocie až o dva-tri roky.“ – prezradil dnes Tomáš Hrnčiar.
 
Stanislav Jaroš ďalší člen ligovej komisie dňa 18.5.2010 poslal všetkým klubom návrh kalendára pre sezónu 2010/2011, kde konštatuje hlasovanie klubov za 10 členný systém. Navrhuje hrať 2 kolovo a zaradiť do kalendára aj Slovenský pohár. Zároveň navrhuje podmienku mať 2 mládežnícke družstvá a to juniorov a starších žiakov. Súťaže mládeže by sa hrali ako MII a to turnajovo.  
 
Zmenia členovia prezídia SZFB svoj názor a zachránia kvalitnú extraligu s 10 mužstvami? Myslíte si, že rozvoj florbalu sa robí cez extraligu, alebo treba sa venovat prioritne mládeži v kluboch a vytvoriť pre ne kvalitné dlhodobé súťaže? Čo je dôležitejšie? Je nám jasné, že slabšie kluby a hráči, ktorí nemajú záujem napredovať si vyberú ľahšiu extraligu. Táto zmena sa dotkne kvalitných klubov a hráčov najviac. ...
 
Ak máte nejaký názor Váš priestor je v komentároch.
 

Komentáre k článku - počet reakcií: 63

21. 8. 2010 | 14:30:32 | patres
hajmar davam ti palec hore lebo si ma dokázal pobaviť, ale už radšej nepíš lebo sa florbalu nerozumieš
 
20. 8. 2010 | 12:16:59 | to hajmar
Chlapec ty si obr kokokot..!! :)
 
17. 8. 2010 | 17:40:09 | valdo
hlavne je uplne jedno ci a ake uspechy ma sovensky florbal, to nema s temou nic spolocne... ci myslis ze to ze v extralige budu tymi ktore na to herne nemaju nam pomoze k medzinarodnym uspechom?
 
17. 8. 2010 | 14:55:25 | s.j.
to hajmar: kamoš ty si nejaký hustý....s tým czech openom.....musiš si uvedomiť kedy sa v iných krajinách zacal brať florbal vážne...u nas zacala liga fungovat mužska od roku 2002 - 3 to je 7- 8 rokov a ženska od 2005 to je 5 rokov.... pochop že za tak krátky cas sa nemôžeme rovnať najlepším klubom a ligám na svete...v čechách sa hra mužska extraliga od roku 1993 a czechopen mal už 18 ročník....Nedá sa za tak krátky čas dobehnúť toľko zameškaného času..... a k tej nemšovej....my sme si nesli dokazovať to že mame na to aby sme CO vyhrali....pre nas to boli zapasy kde získame také skusenosti , o ktorých môžu ostatní iba snívať......hrať proti pixbu, herbadentu, dalenu je snom pre každeho florbalistu , som zvedavý čo si vo florbale dosiahol ty .....
 
17. 8. 2010 | 10:46:48 | To hejram
Zbierali sa preto lebo nieje to jednoduché nájsť 10 hráčov. Nezbierali sa ako to naj čo tu je. A čo si dokázal ty vo florbale keď toto je pre teba nič? Skončiť na najväčšom turnaji na svete na 3.mieste. Aby sme všetci vedeli s akou hviezdou svetového alebo aspoň SVK florbalu mame docinenia? Alebo sa hanbis a nepovies nám svoje úspechy????
 
17. 8. 2010 | 10:38:42 | hajmar
a ako som pozeral bola to kategória muži a nie muži elita, tkaže je vidieť kam táto diskusia speje.
 
17. 8. 2010 | 10:32:09 | hajmar
súčasťou dobrého mena slovenského florbalu je aj turnaj, je vidieť ako sa tomu rozumiete, do česka príde tisíce vela kvalitných tímov lebo vedia že ked tam prídu odnesú si nezabudnuteľné zážitky, atmosféru zápasov na ktoré náš florbal rozhodne nemá. Ako tu píšeš o tom mixe či čo? vidíš musíme sa zozbierať aby sme niečo dokázali, presne ako hovorím o tomto je náš florbal: namyslenosť, neúcta voči druhým atd...
 
17. 8. 2010 | 10:25:06 | 
 
17. 8. 2010 | 8:51:12 | Pre hajmara
Hovoríš o CO. Tak sa pozri dva roky dozadu kde mix tím florko(dragons,florko, lama, Matejka) skončili na 3.mieste. Presne ako valdo pise kto obhajuje 14 Pise bludy a ako teraz ty ešte si len vyberia čo sa hodí. Príklad ten czechopen. Či aký dôvod najdes aby si aj ten úspech zhodil?!
 
16. 8. 2010 | 19:11:28 | valdo
sorry ale takto vyzera drviva vacsina prispevkov obhajujucich 14 timov: uplne bez zmyslu a kontaktu s realitou. argumentovanie tym ze slovenske najlepsie timy su aj tak slabe, a ako dokaz letny turnaj kde vypadne dragons ked hra zapas o 8:30 rano (ano, toto je podla mna dovod preco vypadli - kto vie ako to chodi na letnych turnajoch chape) a ze ked su nase timy slabe tak je vlastne jedno ze sa este znizi uroven ligy... co ma spolocne to kto organizuje aky turnaj s tym ci je rozsirovanie ligy krokom spat alebo dopredu pre slovensky florbal??? ved ked uz sa k niecomu chces vyjadrit tak sa aspon vyjadri k veci...
 
16. 8. 2010 | 10:49:17 | hajmar
a ešte niečo: jedine hráči tipu juro matejka, ján segla, by sa mohli k tomuto vyjadriť jedine oni niečo dosiahli. prečo matejka odišiel do česka a nasádzal štyri góle na czech open? pretože na to má a nevidí tu kvalitu, čo nemu dá zápas s florkom alebo ostatnými namyslenými tímami? radím mladím hráčom rýchlo odídte do zahraničia ked máte talent a záujem na sebe pracovať, aj do 5. ligového českého tímu alebo iného tímu z vyspelých florbalových krajín! namá totu zmysel, nikto tu nerešpektuje druhého, myslíte že zvaz teraz zase zmení rozhodnutie, inú možnosť ako založiť ligu mimo zvaz, ked sa vám nepáči táto liga nevidím.
 
16. 8. 2010 | 10:40:52 | hajmar
viem, že naša kvalita vo slovenskom florbale, ked sa to tak dá nazvať je maličká ale nechápem prečo si myslia popredné tímy, že sú najlepšie, že každého z dola rozbijú 20:0 a že im to nič nedá. Len tak pre zaujímavosť, čo ste vy velké tímy dokázali na medzinárodnej scéne. NIČ. tak prečo tolko arogancije k ostatným tímom??? pozrite máte lepšie základne a podobne ale myslíte si že ked ostaneme pri počte desať tímom budete sa zlepšovať, ani náhodou právaže potom ostatné kluby upadnú niekam do prdele ked sa uzavrete a nebudeme rozvíjať počet tímov, ktoré by mohli na rozdiel od vás niečo dokázať na medzinárodnej scéne! Príklad Czech open tento rok najvačší medzinárodný florbalový turnaj na svete! kto ho zorganizoval?? česi. my sme zorganizovali slovak open, ktorého kvalita je na smiech. Czech open sa zúčastnil aj Dragons náš velký majster SR, ale v akej kategórií??? muži, pod názvom Marvel team. čo sa hanbí za názov??? skončil hneď v provm kole Play-off. O tomto presne je náš florbal, myslíme si že sme najlepší vyhrážame sa - podte si zahrať s naším bečkom trenčína.. nech si ide béčko trenčína zahrať s béčkom tatranu strešovice potom nech ukáže svoju namyslenosť!!! ďalej najlepší tím na SR Nemšvé sa predstavila v ženskej elite, pretože si myslela že na to má? nedala ani gól vo všetkých piatich zápasoch. Rozhodne ako píšete nejde zmeniť rozhodnutie zo dna na den ale do kedy máme čakať až keď nás nejaký taliansky tím vyklepe? musíme sa niekam pohnúť rožširovať a potom postupne upravovať nie hneď uzavrieť! to je moj názor za ktorým si stojím!
 
6. 8. 2010 | 14:31:03 | dagi
Nechcem aby si niekto myslel že sa vtieram ale tak to to je. Niekto písal že, nech di Saga urobí vlastnú ligu. Keby to tak bolo tak liga by bola o dve triedy vyššie ako je teraz ty magorko. Ked bude 14 mužstiev klesne úroveň ligy, hráčov a repre. Hrnčiar a spol aj tak ste banda tupýýýých hláv.
 
6. 8. 2010 | 9:00:50 | jago
No az k tomuto to doslo. Opat len urazky typu vymietnutych hlav vid prispevok Dagi vsak. Ano to je cesta aku florbal na slovensku potrebuje. Trapne. Niekto tu pisal preco nas nerespektuju v europe no preto lebo mame takychto ludi. Radsej to nesledovat.
 
6. 8. 2010 | 8:16:41 | saman :O)
VYSOKA SKOLA NENI PATENT NA ROZUM...
 
6. 8. 2010 | 7:23:07 | To ....
Lenže denne vypije toľko alkoholu ako všetci ostatny spolu. Len v takej prepitej hlave sa môže zrodit taká hlúposť! A potom ju tajtrlici vo zväze použijú pre dobro svojich klubov.
 
6. 8. 2010 | 1:45:13 | ....
Pre Dagi a spol. - Hrnciar a pod. maju viac vychodenych skol ako ty a tvoji kamosi spolu, tak o dementoch mozes rozpravat na zakladnej alebo strednej skole, ktoru si dokoncil
 
5. 8. 2010 | 20:20:47 | Dagi florko
Hrnčiar a spol ste len banda primitívnych hajzlov. 10 mužstiev je pre svk florbal tá najlepšia voľba vy dementi. Mužstva ako fbc, florko, dragons, hurikan, atu, by to mali zobrať do svojich ruk a vygumovať návrh týchto niktošov.
 
5. 8. 2010 | 13:26:57 | Rezo
Je zle ze sa o pocte timov rozhoduje mesiac, dva pred extraligou. Ked bolo dohodnute 10, nech niekto kompetentny sa postavi za kluby a zacne to riesit. Ja si myslim ze nakoniec bude 10 timov, len niekto sa musi do toho pustit :) drzim palce ;)
 
5. 8. 2010 | 13:00:55 | Turek
Je to smiešne a absurdne ze niekto je za stolom SZFB ako napr niekto zo seahorses a Lido tí tam nemaju co robit bazmeg.... zase ako hovori Majky Zemen.... naco sa mi z Košic budeme trepať na smiešne zapasy so Seahorses????Konečne sa mohla vyrovnať kvalita extraligy... a oni dzignu tam 14 muzsteiv z toho HKL pochybujem ze bude chodit na oravu na dolny kubin.... a nehovorim o ostatnych zapasoch..... vysledkom 20:1 .....
 
5. 8. 2010 | 9:42:11 | m2
kua, nas zvaz je dost nasmiech. osobne som minuly rok hraval druhu ligu a piskal a reorganizacia sa mojho timu dotkla pomerne citelne (vypadli sme do tretej), ale napriek tomu som zuzenie podporoval a nadalej podporujem. vypadli sme sportovou cestou, su lepsie timy, tak to respektujem. odhliadnuc od faktu, ze aj po skonceni druhej ligy sa este nevedelo, ci a akym sposobom sa bude hrat baraz. ale ako je, preboha, mozne, ze system sutaze sa meni po skonceni sutaze. cakam, kedy nase prezidium rozhodne, ze play off extraligy bolo zbytocne a majstrom sa stava vitaz zakl. casti. lebo v podstate to sa stalo, ked sa ignoruje odohrata baraz (ci uz v MEX alebo v MII). desatclenne ligy s priamym postupom/zostupom a barazou je podla mna najlepsie riesenie (aspon bude viac timov v regionalnych sutaziach a nebudu sa hrat troj-stvorclenne ligy) aj s ohladom na fakt, v akom stave su nasi rozhodcovia (a to hovorim aj za seba). rozhodca dostane licenciu a nasledne si ho uz nikto nevsima, ziadne doskolovania, prip. delegat/observer na zapase, ktory by s nim prebral zapas a upozornil na chyby (ok, par krat som v rozpise videl, ze je na zapas nominovany aj observer, ale ja som to stastie nemal). za tu almuznu, co za zapas mame, sa fakt nikto nemoze cudovat, ze v takychto podmienkach (a nemyslim len financie), nema nikto zaujem piskat. a tento bordel ma v tom iba utvrdzuje... som veeelmi zvedavy, kto bude piskat 14 zapasov MEX za vikend + MII a ZEX, ked uz pri sucasnom systeme boli obrovske problemy...
 
5. 8. 2010 | 8:50:58 | Alo
Sagu síce moc nemusím ale na ROM zväze tomu čo robiť treba rozumie asi len on z tých sasov čo sú tam. Verím že pomocou silných klubov hurikán,florko a fbc + další sa vráti k modelu s 10 timami! A ty čo tu miesas repre si trocha v inej diskusii vždy tam bolo viac hráčov od trénera klubu či juventa-ondrus, Granec- dragons, saga- 1fbc a blasko- florko. Takze je jedno aké meno vytiahnes. Ale tu to riešiť je bezpredmetne!
 
5. 8. 2010 | 8:05:47 | saman :O)
to lomo... a pan Blasko mal z akych hracov poskladanu repre prosim ta? vsade je to rovnake neviem co tu trepes odveci sa radsej uvedom ty "profesional"
 
4. 8. 2010 | 19:39:25 | valdo
kika, ja som len reagoval na prispevok od xxx ktory som skopiroval, moja cast prispevku je oddelena tymi x otaznikmi...
 
4. 8. 2010 | 17:49:58 | pesek
ja som sa vzdy rad chodil divat na zapasy, piskat ich, povzbudzovat kamosov ked som mohol a hlavne som sa snazil robit dobre meno florbalu odkedy hram v cesku. Ale naco som to vsetko robil, ked to teraz chcu funkcionari zahodit cele...divat sa nebude dat na polku zapasov, piskat ich nebude mat kto a aj ak bude, tak mu to NEfrlobalisti iba znechutia a robit dobre meno timto ludom mam fakt v ... !!co mam akoze povedat mrazkovi ked sa spyta ako to je na svk?!ved aj keby som podporoval to rozhodnutie 14 timov (co nepodporujem) tak ako sa to moze schvalit mesiac po sezone, ked sa odohrali baraze?!ved toto su rozhodnutia na rok dopredu a nie zo dna na den.. skoda ze to zaslo tak daleko...skutocnym florbalistom drzim palce a prajem silne nervy, chalani budete to potrebovat
 
4. 8. 2010 | 17:42:51 | pesek
 
4. 8. 2010 | 16:49:22 | andrej
Som zvedavý kde chcete zohnať tolko rozhodcov na každé kolo, ved ked bolo 12 týmov, už v tedy bol s nimi problémpretože sa nedostavovali na zápas (o kvalite ani nehovorím)
 
4. 8. 2010 | 15:48:20 | lomo
nech si saga zalozi svoju ligu, vsak raz take nieco uz skusal. Vsetko speje k tomu aby to riadil vsetko iba on. Vacsina florbalistov Sagu urcite nechce ci uz bude liga 10 ci 14 clenna. Ide iba o to ze navrh ktory predkladaju ludia okolo Sagu je dobry a ostatne su zle. Pozrite sa na vyber reprezetantov ked bol trener. Vsetko je tu na hovno ci jedna alebo druha strana. Opakujem, vobec tu nejde o to ci to bude s 10 alebo 14 muzstvami ale o to kto bude na Slovensku rozhodovat o florbale. Iba o to!!! Vase trapne argumenty o tom co je kvalitne ked nic nieje si strcte za klobuk "profici"!!!
 
4. 8. 2010 | 15:42:54 | kika
Už som nechcela a už ani nebudem reagovať. Ale na margo Valda - neviem koľko máš rokov, ale demokracia nie je o tom že niekto rozhodne a ostatní budú držať hubu a krok - to pozor!!!! To už je našťastie za nami. Demokracia je o diskusii a názoroch a spoločnom hľadaní najlepšieho riešenia. V ČR to - čo sa aj florbalu týka pochopili veľmi rýchlo a viď kde sú.... O Švédoch, či Švajčiaroch ani nehovorím. Fúha, ale z niektorých z Vás cítim totálnu absenciu triezveho pohľadu na vec a na seba samých.... V každom prípade držím palce zdravému rozumu a férovosti, ktorá dúfam vo väčšine z Vás je....
 
4. 8. 2010 | 15:39:36 | lahcim
preco hrat extraligu s 10 timami: - za posledne 3 roky bol vzdy 11 a 12 tim vykonnostne o triedu slabsi (staci si pozriet vysledky) - zapasy s nimi frustruju- aj lepsie timy a verim ze aj ich - ruku na srdce koho bavi prehravat o 10 golov - zvysene naroky na pocet rozhodcov - zhorsenie medialneho imidzu florbalu v mediach - slabsia divacka atraktivnost zapasov to je len co ma za 10 sekund napadlo. ak diskutovat, diskutujme rozumne. nech takisto napisu podobny sumar vyhod pre slovensky florbal aj zastancovia 14 timov v MEX. popripade by som rad videl podobny sumar aj od tych ktori hlasovali v prezidiu za tento model. alebo nech mi tieto body vyvratia. ja sa k ich argumentom takisto vyjadrim.
 
4. 8. 2010 | 15:22:08 | valdo
xxx: nechapem , na čo sa tu o tom vôbec bavíte!!!! jednoducho to niekto tak rozhodol a že sa to nepáči Vám to nepomôže. Skúste sa prispôsobiť , držať hubu a krok. ????????????????????????? toto si snad ani nemohol mysliet vazne... vsimol si si ze uz vyse 20 rokov mame na slovensku demokraciu?
 
4. 8. 2010 | 15:12:21 | strakic
tak toto je pekna FRASKA! Neviem ako to mohol vobec niekto dovolit taketo nieco?! Nech sa zrusi nazov slovenska extraliga lebo na tom nic extra nieja! Uz aj ked bolo v extralige 10 muzstiev tak tie posledne dve tam nemali co robit a nie to este 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale je to vidno ze o slovenskom florbale rozhoduje valajaky druzstevnik ze suce ci co? HANBA!!!
 
4. 8. 2010 | 12:20:03 | saman :O)
presne tak... chete 14 tímov z coho vacsina stoji za hovno? tak to nenazivajte EXTRALIGOU nazvite to PRVA SLOVENSKA LIGA a mate klud...
 
4. 8. 2010 | 10:22:51 | kika
Zdravím všetkých. Nie som florbalistka, hoci vývoj florbalu na Slovensku, ale aj v ČR sledujem. Som len novinárka, ktorá sa na toto celé pozerá s odstupom a istým nadhľadom. Ak teda môžem povedať svoj názor aj ako diváka - tak potom: extraliga má byť extra - s najlepšími a aspoň do istej mieri najvyrovnanejšími tímami....tí slabší musia mať trpezllivosť a správať sa korektne - profesionálne a hlavne netlačiť sa všelijakými zákulisnými a inými ťahmi cez členov prezídia zväzu do najvyššej súťaže. To, čo by mali - tak to je makať na sebe a o rok - o dva presvedčiť - ale jednoznačne svojou hrou ostatných, že patria do extraligy.... No a členovia prezídia zväzu, ktorí hlasujú raz tak a raz tak v tak zásadnných veciach - by mali zvážiť svoje pozície ako dospelí, rozumní ľudia.... A potom nezabúdate na divákov? Tí chcú vidieť dobrý florbal, inak prídu raz a potom už nie... Tak to chodí. A čo sponzori? No, slabotu, či priemr nebudú podporovať. To je isté. A médiá? Verte mi, keďže robím v tejto oblasti, že prinajlepšom budú slovennský florbal ignorovať ak nedôjde k športovým komentárom, ktoré ho zosmiešnia. Ide o Vás - hráčov - a funkcionárov... Vy to máte v rukách!!!!!!!!!!!!!!! Tak ako?
 
4. 8. 2010 | 9:17:52 | xxx
chcel by som vidieť tu odvahu tých extraligových týmov, ako si napísal" že nebudu hrať", ha ha ha ,a ak si vytvoria niečo vlastne nebude im to mať kto organizovať, iba ak Sága a da si tam tie kluby proti ktorým vyhra a bude tak mať svoju ligu a bude víťaz!!!! veď vlastne o toto tu len ide, však???
 
4. 8. 2010 | 9:03:24 | TO xxx
pocul som ze skupina niektorych extraligovych klubov co chce kvalitnu extraligu okrem Dragonsu ze pripravuje novy model alebo vratenie k predom odsuhlasenemu modelu 10. Ligu 14 clennu hrat nechcu a nebudu. Ved kto by aj ak by tam hral 5.-6 tim z druhej ligy. Asociacia co vznikla a bola vzdy proti zvazu sa rozpadava a nema sefa mozno uz iba samozvaneho sefa a sa chce prihlasit do zvazu ale mat kratky cas aby sa muzstva dostali do extraligy. Az nehraju o postup cez 3 ligu. Uz nechcu robit napriek ale sa spojit co je chvalihodne ale nemozu si davat tieto proti zvazove slabe kluby podmienky ci sa myim? Aspon vidno kto ako rozumie. V Cechach by nemali odvahu prist ani na rokovanie a nie tlacit sa takto do zvazu s co najkratsim posunom do extraligy. Na udicku sa chytil Hrnciar, com je vyzdy proti Hvozdikovi, lebo chce byt sef on, sikovne oblaznil Klosik ako to on uz neraz dokazal aj zvaz a katastrofa je na svete. Verme, ze kluby si vytvoria vlastnu organizaciu uz od tejto sezony a budu si riadit extraligu. A xxx stresuju ta nazory ludi, ktori chcu zachranit kvalitnu extraligu? Aspon nie su slepi a vedia si predstavit ze dnes tlaciace sa slabsie kluby v extralige nic nedokazu iba ju znehodnotia tak radsej nech hraju v 2.lige a vyhraju sa. Ci nie? Ak bude kvalitna 2 liga tak extraliga sa moze vzdy rozsirit len dnes ta kvalita chyba. Urcite bude zmena a vratime sa k inemu modelu 10 resp. 12.
 
4. 8. 2010 | 8:12:36 | xxx
nechapem , na čo sa tu o tom vôbec bavíte!!!! jednoducho to niekto tak rozhodol a že sa to nepáči Vám to nepomôže. Skúste sa prispôsobiť , držať hubu a krok.
 
3. 8. 2010 | 23:12:25 | patres
pri 14-člennom modeli sa bude špekulovať a výsledky budú skreslovať súťaž. Kvalitní hráči budú chodiť iba na tie zápasy na ktoré sa im bude chcieť a ktoré "bude treba vyhrať". A kvalita súťaže výrazne poklesne. Ale keď to tak niekto chce tak budiš, titul vyhrá tak či tak to najlepšie mužstvo, ale nebude to taká kvalitná liga ako pri 10 účastníkoch.
 
3. 8. 2010 | 21:48:13 | Navrh
A kde sa dá prečítať cely hrnciarov návrh? Odpoved nikde videlo ho len prezidium a zrejme grass. A ako vymyslel dvojičky na cestovanie hlavne čo sa týka zápasov v ke a cestovania ke tímov? Tak ako doteraz že dvojzapasy v ba,tn,za...?
 
3. 8. 2010 | 21:36:26 | jo
pre Vlada: myslim si ze konecne niekto dal navod ako sa budu hrat sutaze na viac rokov ak si teda cital cely Tomasov Hrnciarov navrh, pretoze tu ho nenajdes samozrejme vieme preco. To co predklada Hvozdik je opat len na rok alebo najviac na dva, dalej je to zas len nieco na rychlo zbuchane, po skonceni sezony sa potom zas budu vsetci hadat co dalej. Nechcem sa hadat ale viac sa mi jednoducho paci navrh ktory tu nieje prezentovany aj napriek tomu ze buducu sezonu budu aj slabsie zapasy v extralige!
 
3. 8. 2010 | 21:04:42 | valdo
jo: kazdy vie ze je len dobre ze trencania hrali na czech open pre nich, ale myslis ze borcom z pixba zapas proti trencinu nieco dal? takisto nikto nepochybuje ze pre slabsie kluby bude dobre zahrat si extraligu ale pre uroven extraligy to velky plus nebude... uz teraz ked bolo 12 tymov 2 tam robili len statistov a znizovali prestiz ligy - vid lahcimov prispevok s TA3. Co sa tych gruzincov tyka, na co narazas? lebo jedine co si v spojitosti s gruzinskom pamatam v poslednej dobe je ze sa zapas s nim praveze nehral... Dalej, kto chce hrat na slovensku extraligu a aspon trochu na to ma tak sa do nej nema najmensi problem dostat, staci sa ozvat. S tou motivaciou na zapasy si to sice napisal velmi pekne, ale zaroven neuveritelne naivne. Samozrejme ze ked hras proti superovi ktory je o dve triedy slabsi ako ty motivaciu jednoducho nemozes mat ziadnu. Tieto zapasy sa odohravaju len z povinnosti, a taketo zapasy do extraligy nepatria. ale HLAVNE, toto cele nie je o tom ci je spravny system s 10 alebo 14 extraligovymi druzstvami. cele je to o tom ze na zvaze vladne klubizmus a chaos. Celu sezonu sa hra podla nejakych pravidiel, a ked sa sezona skonci, zrazu sa pravidla za velmi podivnych okolnosti z nicoho nic zmenia - podla teba je to normalne?
 
3. 8. 2010 | 16:49:18 | jo
no keby to riadili "vyspele kluby z extraligy" to by vyzeralo, Vsak sme si mali moznost precitat ich minulorocnu mailovu korespodenciu, Vsak sa len vadili medzi sebou. To by vyzeralo. Je ubohe ze hlavnym dovodom preco hrat ligu s 10 timamy je cestovanie a nasadenie hracov. Ked ste hrali nasi velki reprezentanti proti Gruzinsku tak to ste nemali motivaciu???? alebo ako to mam chapat. Ja som zatial pre 10 timov v extralige rozumny argument z tychto prispevkov nevidel. Motivacia na kazdy zapas by mala byt samozrejmostou ale ked vsetci budete len vyberat a preberat tak to daleko neposuniete. Zoberme si 1FBC TN minuly rok na czech open v elite. Kazdy na diskusiach sa smial co tam idu robit ale tu nejde o to ze co tam idu robit ale ci tam idu zbierat skusenosti. Nemyslim si ze sme na takej urovni aby sme sa tu skatulkovali na elitu a odpad. Mozno prave z toho odpadu by sa dalo vybrat dost hracov ktori maju aj naviac len co ked sa na nich nikdy nikto nepride pozriet. Takze pokial budeme stale uvazovat ze niekto je slabsi a preto proti nim nepostavim to najlepsie co mam a nenamotivujem spravne cele muzstvo tak to neposunieme dalej ani ked tam bude 10 alebo 14 timov.
 
3. 8. 2010 | 16:34:15 | valdo
DALSIA KOMEDIA NA ZVAZE... menit system ligy velmi pochybnym sposobom par tyzdnov pred zaciatkom??? tu uz ani nie je co dodat... s klubizmom aky predvadzaju nasi zvazovi funkcionari sa slovensky florbal dostane do takej priepasti z akej sa uz nikdy nevyhrabe, a spolu s celym SR florbalom sa tam dostanu aj tie vase kluby. Ano dnes vam mozno klubisticky lobing pomoze, nabuduce zas uskodi... a v konecnom dosledku uskodi vsetkym. Alebo mam verit ze ste naozaj taky dementni ze si myslite ze takyto sposob vedenia florbalu je spravny??? Vdaka bohu ze uz na slovensku nehravam a verim ze najblizsich par rokov (ak to pojde takto dalej) tu hrat ani nebudem musiet. Radsej si v cesku zahram kvalitne organizovanu 14. ligu ako hrat tu a iba sa nechat znechutit... O tom ktory system je lepsi momentalne nema zmysel diskutovat. ak sa zvaz bude spravat takto, slovenskemu florbalu nepomoze ani tan najlepsi model sutazi. mimo temu: jerevan, chapem ze si sklamany (opravnene, ak to bolo tak ako pises) vasou barazou, ale toto NIE JE riesenie. Navyse jedna sa tu hlavne o extraligu a kvalitu florbalu na slovensku ktora este stale chyba aj v extralige. Takze bez urazky, ale zaujmy klubov neschopnych postupit do druhej ligy su uplne nepodstatne... Posledne rypnutie si: predpokladam ze zvaz preplati naklady klubom ktore hrali baraz o extraligu ktora vlastne po tomto rozhodnuti bola uplne zbytocna, alebo sa mylim?
 
3. 8. 2010 | 14:01:57 | osobný názor
a ešte by som dodal...bol by som zato aby systém extraligy riadili vyspelé tímy z extraligy..aby funkcionári a predstavenstvo tímov dali hlavy dokopy a niečo vymysleli..nie že niekto dá návrh na zmenu systému a ten dotyčný videl florbal z rýchlika aj to zo zatvorenými očami..a keď už tak veľmi chcú byť na SZFB nech sa začnú aj zaujímať osobne o extraligu..nech si vypočujú názory vyspelejších hráčov na slovenský florbal..a nepodliehať niektorým ľuďom, ktorí sa ziavia na prezídiu z jasného neba a idú presviedčať o ich pravde, ktorá nikdy florbal neposune hore :) všetci, ktorí sa zaujímajú o dianie florbalu na Slovensku dobre vedia o koho sa jedná :)
 
3. 8. 2010 | 13:54:06 | osobný názor
súhlasím s tvrdením Mariána Zemena... doprial by som tým, ktorý odsúhlasili 14 členný model aby si zahrali proti družstvám z konca tabuľky..je to primitívne aby sa tým z Košíc trepal kvôli zápasu s Jazdcami až na západ Slovenska a pritom ten zápas má menšie nasadenie než tréning..jednak že to je finančne náročné pre kluby cestovať cez celé Slovensko...iné je to keď sa ide hrať napr. na Dragons..kde tým hráčom ten zápas aj čosi dá..ale keď sa ide či už na Jazdcov,Sea,Lido...je to zbytočne premrhanie peňazí, ale nejde ani o tie peniaze, ako o prístup hráčov z lepších klubov..už len tá motivácia ísť hrať s nechuťou proti takému súperovi, je pravda, že snaha sa im nedá vyvrátiť, ale takto ten florbal nepôjde hore..o tretinu viac týmov, ktoré dobrému florbalistovi nič nedajú..neviem o čo ide tým tímom z konca tabuľky..ale ak majú aspoň trochu guráže a rozumu..nech prepustia návrh na 10 členný systém...lebo vidno, že im ide iba o to aby zamachrovali, že hrajú extraligu..ale o tom to neni..ak chceme napredovať mali by sme do extraligy pripustiť len tých najlepších a radšej potom rozšíriť druhú a tretiu ligu...aj tak nechápem ako bolo v článku napísané..prečo sa neobkukal už dávno zaužívaný systém z Čiech..takýmto tempom sa im nikdy ani nepribližíme a to nehovoriac o vyrovnaní...je vidno, že väčšine členom, ktorí sú na SZFB nejde o napredovanie florbalu ale o nabalovanie ... je to pekné, že "funkcionári" slabších tímov chcú silou-mocou pretlačiť svoje tímy do extraligy aby nabrali skúsenosti,ale pozrite sa na to aj z opačnej stánky..kvalitné a vyspelé tímy stracajú svoju kvalitu v takýchto zápasoch, ktoré im nič nedajú..väčšina hráčov s nechuťou chodí na zápas a niektorý radšej ani necestujú..tréner necháva lepších doma aby sa v takýchto zápasoch nezranili..lebo ako už je známe..keď to nejde rozumom, ide to silou a to platí hlavne o spodných tímoch...tot vše..komentujte si môj názor ako chcete..ale hlavne sa zamyslite nad tým, pri akom modely extraligy by kvalita išla hore :)))
 
3. 8. 2010 | 13:41:54 | Krivko
to Kosice: LIDO ma svoju vlastnu mladez, hravalo tiez 3 ligu
 
3. 8. 2010 | 12:40:26 | saman :O)
to sa teda dostanu do povedomia jerevan to mas pravdu... myslim si ze uz viem odkial je signal z radia jerevan... :D
 
3. 8. 2010 | 11:41:31 | radio jerevan
Myslim si ze bude prinosom hlavne to ze aj ine kluby o ktorych neviete "vy pani florbalisti" robia florbal na takej urovni ako vy!!! Maju tiez mladeznicke muzstva a pod a dostanu sa konecne do povedomia. Dokonca porazili aj niektore Vase mladeznicke timy na MSR. Pochopte ze momentalny system neumoznuje ist vyssie ambicioznym timom pretoze postup z trojky je doslova nemozny. Nie je myslitelne aby becko hralo takmer celu sezonu so slabsimi hracmi a ked zisti ze je zle tak zachranit ho pridu ackari, alebo nespravodlive rozlosovanie dvojky a pod.. Ked to vidia timy ktore by sa chceli prihlasit do lig SZFB tak sa radsej nato vykaslu a potom sa vymyslaju ine asociaice a pod. Pytam sa nieje to zybtocne???. Naco driet celu sezonu v tretej lige a v barazi sa strenes aj tak s takmer dvoma patorkami z Acka. Tym padom je dvojka zakliata a kluby nemaju chut dalej pokracovat. Nehovorim ze vsetci maju hned na extraligu ale Hvozdikov navrh rozdelit dvojku na vychod a zapad je pre kluby doslova znicujuci a o regionoch ani nevravim to su iba jeho sny!!! A kazdy to musi potvrdit.
 
3. 8. 2010 | 10:42:01 | lahcim
to RJ: to nam chces tvrdit ze zvaz odsuhlasil 14 timov preto lebo aj tak 2-3 nesplnia podmienky. to je aka somarina. ak sa niektore neprihlasi tak len tie ktore tam boli dodatocne pridane. ak sa niekto neprihlasi, nahradi ho nahradnik. nevidim za tymto ziadnu logiku. Miro, mozno by stalo zato poslat mail vsetkym reprezentantom Slovenska nech sa oni vyjadria do konca tyzdna ktory system sa im zda lepsi. nech na zvaze vidia ze toto nie je iniciativa len klubov ale aj samotnych hracov. My sme sa o tom v Hurikane bavili a nenasiel sa jeden clovek co by bol za 14 timov alebo by aspon trosku chapal co zvaz tymto rozhodnutim vylepsi v slovenskom florbale. zatial som to ani od nikoho nepocul cim bude 14 celkova liga prinosom.
 
3. 8. 2010 | 9:27:41 | saman :O)
naco sa tu hraju na jaky zvaz? cely zvaz stoji za cocout... banda jedna... hamba...
 
3. 8. 2010 | 8:50:28 | TO jerevan
ak sa neprihlasy 14 klubov co ma postupove miesta tak sancu dostavaju dalsi v poradi - myslim ze nitra a malacky - takte model treba zmenit a ak kluby niektore budu proti treba to zmenit aj na hlasovani zvazu inak sme pekne dopadli my fanuskovia a hraci
 
3. 8. 2010 | 8:40:18 | radio jerevan
Je mozne ze sa do extraligy neprihlasi 14 muzstiev ale len 12 a mozno 10-11. Treba si uvedomit ze vsetci musia splnit nejake podmienky a je mozne ze to vsetci nesplnia takze netreba tu stresovat zatial :-)
 
3. 8. 2010 | 7:24:35 | To jm
Ospravedlňujem sa za nepresnost. Ale u ostatných klubov sa myslím nemýlim.
 
3. 8. 2010 | 0:59:31 | juro matejka
hrali juniorsku ligu v Trenčíne
 
3. 8. 2010 | 0:58:22 | juro matejka
reakcia na košice Salming mal aj juniorov aj dorastencov.
 
2. 8. 2010 | 23:51:27 | Marián Zemen
Zdravím Vás..musím vyjadriť svoj názor lebo je mi fakt zle co sa to deje s tym nasim florbalom..Absolutne nechapem tomuto NAJSTUPIDNEJSIEMU rozhodnutiu ktory zvaz urobil aj ked ich ma este vela dalsich na konte toto jednoznacne prevyuje a vycnieva nad ostatnymi...Ako moze nejaky pan Hrnciar ktoreho som v zivote nevidel poriadne ani len drzat hokejku v ruke(a to uz hravam par rokov florbal) davat vobec nejake navrhy (a k tomu este aj take blbe ) k sutaziam to je poprve absolutne nepochopitelne...14 muzstiev ?? to co su za ludia na tom zvaze ktori mozu za nieco take zdvihnut ruku ??co daju nam hracom zapasy kde sa vyhrava rozdielom troch tried vysledkom okolo 20:1 pozrime sa na minulu sezonu co priniesli seahorses a devinsky jazdci absolutne nic aj ked sa im snaha upriet neda ...snaha vsak nie vzdy staci..Naco sa mame my napr. z Kosic trepat na taketo zapasy co nam to prinesie akurat tak polamane hokejky zbytocne nervy z toho naco sme sem vobec cestovali kvoli takym zapasom...Je to ubohe ze si niekto nieco zmysli a roznymi zakulisnymi tahmi sa to odsuhlasi.Ked si raz nieco zvolia kluby kde su vsetci zastupeni ako si moze zvaz z nicoho nic nieco zmysliet a smahom ruky to absolutne vynulovat akoby sa ani ziadne zasadnutie a hlasovanie nekonalo nech sa potom na zvaze necuduju ze im nechce nikto chodit na tieto schodze ked si aj tak urobia vsetko po svojom. A takymito hlupostami zvaz uplne znechucuje hracov casto aj reprezentantov SR ktory chcu nejak napredovat aby ten slovensky florbal niekam posunuli hovorim sam za seba no urcite bude so mnou suhlasit vacsina kvalitnejsich hracov v nasej extralige.To je moj nazor a stojim si za nim. S pozdravom Marián Zemen
 
2. 8. 2010 | 17:30:23 | lahcim
nas nazor sme zverejnili na nasej stranke. to sa snad moze stat len v slovenskom florbale ze 4 ludia uplne zmenia to co odsuhlasila siroka florbalova verejnost pred pol rokom. naco sa potom hrali tie baraze? komu pomoze hrat viac zapasov ale s vysledkovym rozdielom o 10 golov? len raz k nam takto dosla TA3 a hanbil som sa jak pes. dali mi jasne najavo ze nech ich nabuduce na podobne frasky nevolam. premyslal niekto o rozhodcoch - v mulej sezo ne nechodili, lebo ich je malo. ako budu chodit teraz ked bude este viac zapasov? po kazdej stranke je to zle rozhodnutie. mozno o rok ci dva by to bolo spravne ale teraz je to nonsens
 
2. 8. 2010 | 16:44:57 | kosice
napisla som odsuhlaseny povodne... riadne odsuhlasene bolo aj toto( vacsina bola za 14) no rieist nieco mesiac pred ligou ked vsade uz niekolko mesiacov su konkretne rozpisy zapasov je trapna,hanebne a ja to blamay a fraska! Ak by sa odsuhlasilo povodne 14 tak ok.mozme mat svoj nazor a vyajdrit ho.ale nic s tym nik nespravi.ale na psoeldnu chvilku riesit taketo veci... Bolo by zaujimave ak by bolo odsuhlasenych 14 a teray v lete by sa to zmenilo na 10! tak isto by sa nikto nemohol ozvat a vyjadrit svoj nazor?
 
2. 8. 2010 | 16:44:55 | TO: Radio jerevan
10 bola schvalena klubmi a aj prezidiom a vsetki kluby sme vedeli pred sezonou ze bude 10 a baraz. A 14 tka bola iba prezidiom - to je 5 ludmi co nevedia o com je to cele ci sa mylim a 6 tyzdnov pre ligou ci nei radio jerevam
 
2. 8. 2010 | 16:39:25 | radio jerevan
otazka na kosice - aj tento druhy model bol riadne regulerne odsuhlaseny ci nie???
 
2. 8. 2010 | 16:33:19 | kosice
Dalsia otazka je ako sa sankciuju alebo budu kluby ktore nemaju splnene podmienky mat mladeznicke timi... HKL nemalo,Salming nemal. A znova budu pripusteny do extraligy???A bude im vsetko odpustene? Ked si to vie zariadit kazdy:ATU-vsetky kategorie,Dragons-dor a jun,1fbc-ml.ziaci-jun, Florko-vsetky, juventa-ml.z-jun,grashopers-pripravka-dorast,dubnica-dor a jun a jeden team mali aj hurikan a DJ. Kde a v akej sutazi startovali mladez.timi Slamingu,Lida,HKL??? PANI A DAMA ZO SZFB zacnite robim pre slovensky florbal pretoze kluby vas zvolili aby ste pracovali pre ne a nie proti nim!!!!!
 
2. 8. 2010 | 16:22:52 | kosice
Je to hanba zvazu teda ludi ktori hlasovali zrazu za 14 a nie 10 klubov! pomaly bude hrat extraligu aj ten co si klub zalozil vcera. ano je pravad ze clanok dava do popredia model s 10. ale tento model bol regulerne odsuhlaseny a v case ked sme uz davno mali vediet rozpis MEX este nevieme ani kto v nej bude hrat a hlavne kolko bude mat timov.... Mladi hraci prosti silnejsim klubom aj tak nenastupia len proti timom ktore by povodne boli v M2.a len preto aby si mohlui povedat hral som extraligu je trapne...extraligu by si mali kluby zasluzit a postup vybojovat na ihrisku a nie za zelenym stolom-Seahorses a Lido ktore by pri modely 10 podla mojho nazoru vypadlo hned v prvom roku ci mozna hralo baraz.. Na zaver: Je to hanba a necudujme sa ak si nevieme spravit poriadok na malom florbalovom Slovensku ze nas IFF nebude brat vazne tak ako to bolo na kvalifikacii MS 2010. Najprv takmer celu sezonu tahanice okolo sporu Skarupov prestup/neprestup ked sa par dni pred play off/baraz nevedelo kto kte bude hrat a teraz blamaz s ucastnikmi! Treba nam len verit ze nakoniec zvitazi to co sa odhlasovalo povodne a nie nieco co sa sije horucou ihlou na poslednu chvilu. To co sa robi na poslendu chvilu sa nikdy nepodari( KHl v Poprade ako posledny prikald rychleho jednania v sporte)
 
2. 8. 2010 | 14:34:04 | radio jerevan
myslim si ze vasa argumentacia je na nizkej urovni a strasne jednostranna, vobec nevysvetlena koncepcia druheho nazoru, presadzovanie iba toho s 10 timami za kazdu cenu, uplne nevyvazene ale presne taki ste, jednostranni. Nemyslim si ze vam ide o kvalitu. Ide Vam iba o vas klub takze to pisanie o klubovych zaujmoch ste si mohli odpustit, vsak prave vy ich predvadzate kazdu sezonu na vysokej urovni :-)
 


bod bod bod
 
Nemáte ešte meno a heslo?
Zaregistrujte sa!
 
   
  GENERÁLNY PARTNER  
   
  HLAVNÍ PARTNERI  
  miesto pre vašu reklamu  
  mesto Trenčín  
  innogy  
  hescon  
  exesport  
  autostyl  
  autostyl  
  miesto pre vašu reklamu  
  PARTNERI  
  hľadáme partnerov pre náš klub  
  renault  
  kopy  
  max  
  stafis  
  stavmat  
  offensive  
  Trenčiansky samsprávny kraj  
  birell  
  max  
  vetex  
  demitra team  
  OC laugaricio  
  rauch  
  lucka  
  bata  
  acom  
  matador  
  beno  
  adrenalin  
  konštrukta  
  antes  
  vemex  
  merkantil  
  termovel  
bod bod bod
  » WEBMASTER  
  Všetky Vaše pripomienky k obsahu
klubových informácii vítame a môžete ich nám
ich zasielať prostredníctvom e-mailu e-mail office@1fbctrencin.sk
 
  » ODKAZY bod
     
 

Oficiálne stránky klubu - Športový klub 1.FBC Trenčín | Všetky práva vyhradené © 2010 Miroslav Sága a ŠK 1.FBC Trenčín.
Upozornenie : Doslovne ani čiastočné preberanie tohto materiálu nie je povolené bez predchádzajúceho písomného povolenia Miroslava Ságu a ŠK 1.FBC Trenčín.
Mapa stránok | © F.M.C.-systém 2001-2010  |   powered by Slovanet a.s.